Merhaba anneler kızım 5bucuk aylık aşırı uyku problemi var günde toplam 3 4 saat oda ayakta sallanarak gece hiç uyumuyor gündüz de yarım saat 15 dk falan derken 3 4 saat uyuyor.. Doktorumuz gece uykusu gelişim için önemli uyku düzenine girmesi lazım diye sipraktin diye bir şurup verdı.. Kullanan var mı korkuyorum kullanmaya iyi şeyler okumadım sanırım kullanmıcam ama sizlerden var mı deneyen.