Babymomyy1 Ruya34 kişiden kişiye değişir yumurtlamaya bağlı yaşa da kullanım süresi de önemli ben bıraktıktan 3-4 ay sonra filan sanırım hamile kalmıştım
Bebegimdebebegim Ruya34 benim en yakın arkadasım da ertesi ay hamile kaldı, @Parliskos smdi 19 aylık kızı var 🧿
Babymomyy1 Vücudun ilacın etkisinden arınması gerek yani bı süreç var ve regl düzene binmesi düzenli yumurtmaka vs. Gerek çok ince detayı var ama bence zamana bırakın gitsin vaktj zamanı vardır her şeyin ben çok dua etmiştim
Reyhan34 Babymomyy1 merhaba ben Kasım aralık kullandım 2 ay sadece 2 kutu bu ay ocağın 6 sında içtim hap bıraktım dahada içmedim adet olurum degilmi kesin 8 9 adet zamanı benim olacam geciktirme yapmaz yumurtalık düzene girmiştir demi sonuçta uzun süre kullanmadım bide beyaz akıntı filan geldi haptanmıdır üşütmedi anlamadım beni bilgilendirirseniz çok sevinirim 🙏
Damla-aydin Ruya34 Ben 2 sene kullandım sonra bıraktım 1 sene boyunca hiç korunmadım hamile de kalmadım şimdi tekrar başladım
Cisemcagan17 Ruya34 ilacı bıraktım ama regl olmadim hala 20 gün fln oluyo 9. Günde test yaptim negatif heralde vücut kendini toplamaya çalışıyor
tombikinannesi Ruya34 ilacın bi aylık paketini bitirdim ilaç bittikten 2 gün sonra adet oluyosunuz ya oldum. Sonraki adet dönemimde adet olmadım yani hamile kalmışım
Reyhan34 Cisemcagan17 ilaç ne zaman bıraktın hangi tarih kaç ay kullandın ya bende 2 ay kullandım sadece Kasım aralık ocakta bıraktım bu ay 8 9 olmam gerek adet olurum demi