Adaalinamm Kızlar canım aşırı çiğköfte çekiyor emziriyorum bebeğim 2 buçuk aylık etsiz ve acısız çiğköfte yesem bir zararı olur mu acaba gaz yapar mı yada emzirirken yiyen oldu mu ?
KSM Adaalinamm ben yedim acısız etsiz gaz yapmadı ama poposunda pişik oldu sanırım baharatlar yapıyo ama evde kendin yaptığını yersen sıkıntı olmaz bence çünkü dışardakinde içinde neler var belli değil
Adaalinamm butterflyy_ bundan korkuyorum bende ama ben hiç acı yemedim eğer çiğköfte alırsam onuda acısız alırım aşırı acı yiyen biriydim normalde hala canım çekiyor 🤤
KSM Adaalinamm yok canım standart baharatları at kimyon isot zaten kimyon bebeğe faydalı isotu da az atarsın olur
Agaclargibi Ben urfalıyım 😂 yemesem dayanamam. Oğlum 18 aylık oldu hep yedm hiç sorun yaşamadm ama biz hazır almıyoruz annem yapıyor hep