Ruvdem evdeyken alt içlik giydirmemeyi deneseniz evin ısısı iyi durumdaysa çorabı da tek tak giydirip deneyin bir kaç kez de. Ben evdeyken uzun kollu zıbın üstüne uzun kollu badi altına sadece alt eşofman ve tek kat çorap giydiriyorum. Bazen ayağına patik sırtınada yelek giydiriyorum ama emzirirken muhakkak yeleğini çıkarırım. Siz emzirirken üzerini inceltip emzirmeyi denediniz mi