1902ctn arascml doktora gidiyorsunuz bebeği inceledikten sonra rapor çıkartıyor ücretsiz alıyorsunuz.bize alerji doktorumuz yazmıştı
Elifnilinannesi Bide raporlu alıyoruz infatrini mama kullanıyoruz özel bi klinikte çıkartırdım raporu 120 TL karşılığında 6 ay süreli
fatmakaraca bebekte gelişim geriliği varsa çocuk doktoru rapor çıkartıyor, az bir geri ödeme ile alnabiliyor benim arkadışm infatriniyi kullanmıştı