Kızlar yuvarlak kaliplar oluyo ya hani bende de ondan var tepside yaptım kekim çok güzel pişiyor fırınım çok iyi pisiriyo fakat kalıpta ne zaman yapsam ya üstünün yarışı yapisip kaliyo yarışı kaliptan çıkmıyor yarisi cikiyo hepsi çıksa da mutlaka ya alti yada içi hamur oluyo ya neden olblr