Kızlar merhaba az önce mutfak dolabını tabak almak için açtım ve bir baktım böcek dolanıyor. İnternetten baktığım kadarıyla kulağakaçan böceğine benziyordu görüntüsü. Vurmaya çalıştım ama olmadı kaçtı maalesef. Bende korktuğum için hızlı davranamadım. Geçen yıl da Haziran ayında böyle aynı bir böcek görmüştüm mutfakta, eşime söyledim ama böcek ilacı alıp mutfağı ilaçlamıştı. O zamanlar hamileydim bende stres yaptım bulaşıkların olduğu dolapları ilaçlamasa bile her şeyi tek tek yıkadım hamileyim ne olur ne olmaz diye. Şu an çok şükür oğlum doğdu 5 ay 15 günlük. Tekrar aynı böcekten görmek moralimi çok bozdu. Eşime söylersem yine mutfağı ilaçlamak isteyecek ama ben ilaçlasın istemiyorum açıkçası, evde küçük bebek var sonuçta. Ne yapabilirim bana lütfen fikir verin ya?