Zorunlu değil ücretli aşı olduğu için ben devlette doğum yaptım bebeğimin doktoruda devlette 7 senede hastanelerde çalıştım doktor asistanı olarak gerçekten imkanı olan herkesin yaptırması gereken çok zor bir hastalık heleki şu zamanda göçler çokken ülkemize. Doktorumuz 3. 5. ve 13.ay olarak planladı aşılarımızı 10 gün sonra başlayacağız