Ygt239z Kızlar oğlum çok sinirli ve asi bir bebek anlatamam küçükken normal diyordum ama hiçbirşeyle mutlu olmuyor gülmüyor diyebilirim hep ağlıyor böyle bıktırtıyor insanı sizin bebelerde öyle mi yoksa benimki mi böyle 😂😂
annesininkuzusu27 Benimki aynısı şu an 8.5 aylığız. Tam bir sinir topu o an istemediği bir şeyin içindeyse direk çığlık bağırma