aysegulhumaa Kızlar Happy mom da beni biri tahmin etmişti doğru cıkmıştı böyle bilgisi olan var mı eltimin merak ediyoruz
NewMomm1 aysegulhumaa %50 kız %50 erkek olma ihtimali olduğu için sallamış ve tutmuştur. Daha kesede bebek yok nasıl cinsiyet belli olsun ki? Doktorlar 15-20 li haftaları boşa bekliyorlar galiba😂
pasaklisinkukuli NewMomm1 aaaa lütfennn fasulye gibiyse kız nohut gibşyse erkek doktor ne bilsin kız sen de