naznasel aslında sevmedi değil de hep sıvı alıp yuttugu için ona biraz kıvamlı ve farklı tatta bir besin gittiği için mimikleri oluyor. Hepsi çok normal. Alıştıkca kaşıktan gelene tepki azalıyor. Bence agzına sürerek başlanmalı o zaman daha az garipseniyor yalayarak eser miktar farklı tad geldiği için. Kolay gelsin şimdiden. Eskiden bugün ne pişirsem diye düşünürken. Şimdi bebeğime sabah ne versem akşam ne versem ara öğün mü versem akşama ne pişirsem diye diye düşünmekten bi hal oldum ben