Kızlar benim oğlum küçüklüğünden beri herşeyi ısıryır hatta yiyor bile kitap tarzı şeyleri şuan 14,5 aylığız ben etkinlik yapmak istiyorum oğluşumla ama olmuyor resim defteri aldım kalem aldım yırtıyor ısıryır yapamadık kaldırdım. Magnet aldım onlarıda o şekilde malesef kaldırdım. Çizim tableti aldım geçen bir baktım onu bile ısırmış 🫣Kitaplara biraz bakıyor daha sonra yırtmak istiyor bu süreç kendiliğinden mi geçicek benim yapabileceğim bişey var mı ilk çocuğum bir de çok hevesliyim çocuk akademi yükselen zaka gibi yerlerden etkinlik kitabı almak istiyorum ama biliyorum yapamıcaz 🤦🏻♀️ama çok hevesim var etkinlik yapmaya bir öneriniz var mı acaba 🙏🏻😊