Elisa_01 Kızlar arabamıza özel plaka çıkartacağız ilk defa ama emniyete gitmemiz gerekmiş. Yakınlarda yaptıran var mı fiyatı bileniniz var mı acaba
Tugce3493 Elisa_01 alcagın plakaya gore degısıyo. Talep durumuna gore artıyo. Mesela bjk-gs gıbı cok talep olanlar yuksek ben ayz cıkartmıstm oglumun ısmı o bıle 12 bındı gecen sene
Kizimcimmm1 Elisa_01 o plakaya göre değişir isim özelse daha yüksek çıkar mesela can naz vs ben baş harflsrımı yapmıştım 10 du geçen sene
Kubraca_ Elisa_01 emniyetten yapılıyor canım biz araçlarımıza özel alırız hep alış satış yaptıkça ama aracıyla yapıyoruz emniyetle uğraşmayıp telefondan hallediyoruz savcıyla plakaya göre fiyat çıkıyorlar sabit bi fiyat değil bilginiz olsun
Elisa_01 Çok sağolun kızlar çok zam gelmemiştir inşallah. Bizde GKU yaptıracağız bakim ne çıkar fiyatı