Merhaba hanımlar bebeğim, 15 aylık, yazında 1,5 yaşlarında olacak nasipse..
denize ne ile girebilir, can simidi kolluk falan bakıyorum internette, hepsi 3-6 aydan başlıyor..
boyunluk istemiyorum daha özgür hareket etsin diye.
Siz ne ile denize sokuyorsunuz, kaç yaşında bebişlerniz ve nereden aldınız markası nedir, ne tavsiye edersiniz ? buyurun ..