Dun bebeğim kosarken düştü ve kafasını vurdu çok ağladı yarı aç bişey yediği yok emmiyor ve asla yere basmıyor da hatta Allah korusun belden aşağısı tutmuyor gibi titremeye başlıyor salıyor kendini. Cok kortuk doktora da gittik acile beyin tomografisi cekildi temiz ama bugun oldu hala basmıyor aynı şekilde bacakları tutmuyor gibi herkes korkudan diyor ama sağ ayağında sorun var gibi bastırıyoruz yürümeye israr edince iki adım atıyor sağ ayağı aksıyor sanki ama ayağına birşey olmadı ki koşarken normal düştü burkulma vs. Gormedim karsimdaydi sizce ne olabilir lütfen fikir verebilecek biri varmı