Annekizz Kızlar hastenede yatıyoruzda EKG takılı 120lerde o normal ama oksijen değeri taktılar parmağına ve 97/113 yazıyo makina sürekli ötüyor birazdan gelip bakıcaz dediler ama bu değer nasıl değer SPO2 (oksijen) düşük yazıyo ekranda
Annekizz hazalp Kanları düşük çıktı canım o yüzden ama sürekli oksijenini ve nabzını ölçüyolar. Şuan uyuyo nabzı 120-130 ve oksijen değeri (SPO2) 97-98
hazalp Annekizz bence korkulacak bir şey yok 12 yaş 3 yaş arası nabız alt değeri 80 üst değeri 130 ortalama 110 dur zaten satürasyonu 97 100 arası olması normal çok önemli bir şey yok bende 92 falan olmuş olsa yükselmese vücudun oksijen alımının zayıf olduğunu söyler doktorlar
Annekizz hazalp biraz öksürüyoda o yüzden çiğerlerine inerde hava alması gerekirse diye sordum bende doktor daha gelmedi