Kremi sürünce 3. Gün kaşıntı azalıyor zaten hepsinin geçmesi 1 haftayı buluyor birde Bn çok geç fark ettim 2 ay falan baya çekmiştim bunu alerjı falan olduğumu düşünüyordum sonra uyz olunca deliye döndüm tabi temizlik falan kıyafetleri yıka ütüle çoraba kadar ütülüyorfum elim de hep sirkeli su vardı sonra işte kremi kullandım geçti elhamdülillah burada kremi kullanmak daha önemli bence tekrar etmemesi için de temizlik