minikoglummmmm Kızlar böyle bişey yaşayan var mı iki aydır spiral taktırdım bugün ikinci günüm adet oldum pedimde bir ip parçası vardi hemen anladım spiralin olduğunu ama elime aldım hemen koptu
bicibici minikoglummmmm suan tamamen aynısı bende oldu elime aldım kopuyordu bende bu konuyu arıyorum ipi koparsa nasıl çıkarırlar diye korkudan bende ip sandım neydi o zaman o ya hatta kanamam var azıcık (normal kanama) ipte kanlı gibiydi iki gün önce doktor spiral yerinde dedi şaştım kaldım
eemine46 Doktora git kaymış olabilir benimkisi kırılmış bir parçası dışarıya diğer parçası içeriye gitti narkozla falan bildiğin ameliyat gibi kamerayla içerden aldılar adetliyken ağır iş yapmayacak misin
Linakalee eemine46 merhaba benimde spiralimin ipi kaybolmuş ve spiral kaymış doktor ameliyatla alınması gerekiyor uyutulup dedi siz devlet hastanesinde mi yaptırdınız bu işlemi? Uyutmadan alırız derler diye korkuyorum. Bir de zor mu sonrası vs tedirgin oldum biraz
minikoglummmmm mmmhs yok canım ip kopmamış çok şükür doktora gittim eğer kopsaydi kürtaj olacaktın dedi ipi olmadığı için elle alamıyorlarmis
Aysun_01 minikoglummmmm benimde reglime daha 10 gün var şu 3 gündür kahverengi lekelenmelerim var hiç kesilmiyor 1 ay olacak taktıralı siz bu durumu yaşadınız mı ?
minikoglummmmm Aysun_01 evet ilk bir ayda böyle oluştu ama bir ay olduğunda kadın doğuma kontrole gitmiştim
Aysun_01 minikoglummmmm bende gideceğim 1 martta korktum kayma vs oldumu diye sormak istedim sizede teşekkür ederim