Merhaba. Bebeğim 6 ay 18 günlük ek gıda surecindeyiz. Ama 3 4 gündür yeşil renkli ishali var arada sarı renkli de oluyor. Ama çok fazla yarım saatte bir çıkarıyor uzun uzun sesli ıkınıyor ama azcik çıkarmış oluyor. İki gündür halsizligi de ver huzursuzluk desen cabası. Dün gece acile gittik bunların hepsini doktora da anlattım yumurta deniyorduk onuda anlattım. Doktor test yaptı kanı temiz kakası temiz mikrop vs yok ama gıda kaynaklı mı üşütme kaynaklı mı hiç bişey demedi sadece izotonik serum takildi sıvı kaybettiği için başka hiç bişey demedi ben eczaneden probiyotik damla aldım dün gece ve bu sabah kullandum ama bebeğim hala aynı bugünde biraz iştahsızlık başladı. Bu probiyotik ne zaman ise yarar bu ishal nasıl geçer nolur bilen söylesin sıcak tutuyorum evim de sıcak zaten su içmeyi pek sevmiyor sık sık emziriyorum da ama bir türlü atlatamadi yavrumun içi dışına çıktı. Tavsiyesi tecrübesi olan paylaşsın lütfen