Hanne1910 kabız olmayabilir bebişiniz mamanın sindirimi daha zor oldugu için vücud ona göre kendini ayarlıyordur,benim oğlumda 1 2 aylıkken emerken hep aglıyordur,kakasını yaparkende cok zorlanıp cok aglıyordu dr götürdürk makatınta çatlak çıktı ama böyle belirtiler yoksa sizinkinde korkmayın bazen bebekler 2 gün 3 gün yapmayabilir bu cok normal,ayrıcı benden size bir öneri ben hala yapıyorum hakiki zeytin yagınız varsa mamasının içine çay kaşığının yarısı kadar koyun sindirimini kolaylastırıyor ve gazını kolay cıkarmasına yardımcı oluyor 😊