Ipek222 Kızlar merhaba eşim yakın zamanda beni çok üzdü çok stresli 2 gün geçirdim sürekli ağladım dün de sol mememde birden ağrı başladı dokununca oğlum emince çok ağrıyor minik bir sertli var gibi ama memem dolu değil ama bu kadar emmeye bomboş olması gerekirken hafif de dolu gibi bir de aşırı halsizim kas ağrım ve ateşim var sizce mastit mi ? Bu arada oğlum gece gündüz emer süt hiç birikmedi ama stresten bağışıklığım çöktüğü için oldu galiba
nilveannesii Ipek222 sağmayı denediniz mi bebeğiniz çok çekemez emse de boşaltamaz orayı bir de sıcak suyla banyoda masaj deneyin mastit olabilir ateş varsa. Bende o şekil olmadı üzüldüm bende ilk zamanlar üzüntüden oluyor malesef ağrı falan birinden eskisi gibi süt gelmiyo mesela :( ama ateş yapmamışıtı sağarak öyle geçirrim bir doktora gmrünün isterseniz devame ederse çok sıkıntı can yakıcı birşey arkadaşım olmuştu
Mukemuke Ipek222 mastit olması için memenin dopdolu olmasına gerek yok canım. Psikolojik etkenler, bağışıklık zayıflaması, yorgunluk mastiti çok tetikliyor. Memede azıcık süt olsa dahi eğer yukarda saydığım sebepler varsa süt kanalları tıkanıyor.
Ipek222 nilveannesii öncelikle çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için 🙏🏻 oğlum baya büyüdüğü için sütüm de eskisi kadar çok değil tabi o yüzden hiç sağım falan yapmıyorum dün elimle sağmayı denedim çok ağrıdı ama süt geldi yani tam tıkalı değil kısmen tıkanıklık oluyor mu onu merak ettim bir daha sağmayı deneyeyim sağolun
nilveannesii Ipek222 bence bir deneyin rahatlar belki en azından daha devam ederse hiç çekmeyin çok sıkıntı oluyor hemen gidin doktora çok geçmiş olsun❤️
Mukemuke Ipek222 çok geçmiş olsun. Bol bol bebeğini emzir. Tıkanıklığı sökmüyormuş gibi geliyor ama yavaş yavaş o tıkanıklığı meme ucuna kadar çekiyorlar.