Hanımlar merhaba Bir aydır geçmeyen Ateş var ir gün duruyor bir gün geçiyor hatta iki gecedir o kadar ateşi düşüyor ki 34.5 ateşi buluyoruz tir tir titriyor. Bugün Zaten bildiğim sonuçlar için hastaneye gittim çocuğumun enfeksiyonu olduğunu söylediler B12 eksikliği ve d vitamini eksikliği de var dediler. Enfeksiyon için ilaç yazmadılar. Sadece Ateş çıktığında calpol veya dolven ver geç dediler. Arkadaşlar lütfen bu enfeksiyon kendi kendine geçebilecek bir şey mi çıldırıyorum artık çocuğun gitgide mahvoluyor