Feyzosunannesi Emzirme dönemi saç boyanır mı ? Birde buz lazere baslamayi düşünüyorum sütümü etkiler mi birkaç kuaför etkilemez dedi ama emin olamadım. Yeni doğum yaptım saç boyamayida buz lazeride 3 aydan sonra yaptırmayı düşünüyorum bu arada
cemre_-34 Feyzosunannesi emzirme hormonlar hala salgıladığı için işe yaramayacaktir yanık oluşma riski de var dıyorlardı bnde beklemeye aldım emzırmede boya yaptım bı skntı olmadı 6 aydan snra boyama yapabılırsınız ben 2 yaşında yaptım