Tuana07 canım hemen etkisini göstermez. Doktor bana 3 ayı bulur iyileşmesi demişti tam iyileşti bidaha çatladı hala çekiyoruz işte. İnsallah senin ek gıdaya geçmeden düzelirde çünkü ek gıdaya geçince genel olarak bi kabızlık oluyo birde çatlak eklenince felaket.. ben suan çok yoruluyorum ve başka bi doktor sabırlı olacaksın hemen geçecek bişeu değil dedi. Bi başka doktor d artık bunu 2-3 yaşına kadar çekeceksin dedi yani sabır diyo doktorlar 🤷