adabayb 2 aylık bebeğim kakasını köpüklü yapıyor ama sümüksü değil günde 1 defa dolu dolu kaka yapıyor o da köpüklü gördüm yaparken ve normalde de az az bezinde kakası oluyor tabi ama normal oluyor internette gördüm süt alerjisi vs diyor başına gelen ???
nurilayda adabayb bugün öğrendim bebegimin cildinde biranda kizariklae çıktı ve aşırı eleriyle ovusturuyordu bugün doktora götürdüm ve süt alerjisi olduğunu söyledi kusma var mi diye sordu diyet uyguluycam eger kakada kan gorursek de özel mamaya başlarız desi kilo alımında sıkıntı olursa da özel mama
Esraaa01 adabayb bu görüntü sıcaktan oluyor benim kızımın da alerjisi var diyetteyiz kan kesilmedi ama azaldı egzama vardı krem kullanıyoruz onun için kan gelmeden kesin bir tanı konulmaz sizi diyete sokarlar ve size vitamin verirler inşallah alerji yoktur gerçekten çok zorlu bir süreç yaşayan anlar
adabayb canparem11 doktora danıştım sürekli isal olması gerekiyor dedi günde çok kez böyle yapması lazım ve mukuslu değil dedi resminş attım arada bi böyle olabilir sıkıntı yok yazdı
adabayb nurilayda siz bezi açtığında mı görüyordunuz köpüklü olarak ben bezi alırken o ara yaptı da gördüm normalde hep köpüklü değil mesela bugün sabah yaparken denk geldim kakası öyleydi doktor hep öyle değilse sıkıntı yok dedi 2 kere denk geldim. Yüzünde nasıl çıktı neye benzer kaç aylık bebeğiniz
byznva adabayb Bizim kızarıklıklarımız böyleydi geçen hafta, yeni yeni geçmeye başladı. Süt diyetinde 10 gün oldu ama 2.günde bilmeden dana eti yemiştim çapraz reaksiyon oluyormuş doktor onu da kesti.
adabayb Ama bu sanırım sıcaktan oluyor isilik bir kere doktora atmıştım resmini sıcaktan oluyor çok kalın giydirme yazmıştı
adabayb Esraaa01 kakası normal geliyor sadece 2 kere yaptı öyle o da ben çok süt içem biriyim normalde 2 güm boyunca nesquınk yedim bol sütlü belki de ondan olmuş olabilir diye düşünüyorum takipte kalmaya devam edicem bakalım zaten bebeğim kusan bi bebek kakasının rengi sarı renginde vs bi değişim yok
adabayb byznva benim bebeğimde yok ya doktor ona isilik dedi sordum doktoruna normal dedi öyle sık sık köpüklü yapmıyorsa bişey olmaz dedi yani yapmıyor 2 defa gördüm öyle yaparken o da o gün 2 bardak süt içmiştim bilmeden omdan
byznva adabayb benimki de ilk önce isilik demişti. Alerji doktoruna götürdüm ama biz de kakada kan dışında tüm belirtiler vardı
byznva adabayb beslenme sonrası kusma, mukuslu ve gürültülü kaka, burun tıkanıklığı, sürekli huzursuzluk, ciltte döküntü gibi. Emdiği anda bağırsaklarına gurultu inerdi. Şimdi azaldı inşallah biticek. Kakası da sanki gök gürlemesi gibi olurdu
adabayb byznva benimde gürültülü kaka vs var ama doktor 3 aya kadar normal dedi olabilir dedi kusmada var beslenmeden sonra fakat ciltte olan bişey yok kakasıda mukuslu değil kaka tahlilinde mi alerji olduğu
byznva adabayb hayır tahlilde çıkmaz diyetle anlarız dedi doktor. Aklınıza yatmayan bişey varsa bi farklılık gibi bence çocuk doktorunuz dışında alerji doktoruna götürün. Bana burada bu şekilde tavsiye vermişlerdi iyi ki dinlemişim. Bana çocuk doktorum inatla kusmasına reflü, kızarıklarına isilik dedi. Ben direttim hayır çocuğumda bi farklılık var hissediyorum diye