yasee01 Kızlar merhaba oğlum ilk doğduğunda küvözde yattı 6 aylik olduğu zaman işitme testine gitmeniz lazım dedi hangi bölümden randevu alacaz giden var mı KBB dan mı yoksa odyometriden mi almam lazım
entige Ilosumm bebekler için başka mı oluyo kbb yoksa yetişkinler için olanmı ordan mı randevu alıcaz?