Herkese merhaba,
2,5 aylık kızım var doğumundan beri mama işe besliyorum şuan 2,5 saatte bazen 2 saatte bir 90 cc bebelac gold mama veriyorum. Gece mamasını yedirip uyutuyorum yaklaşık 5-6 saat uyuyor ve kendi uyanıyor hemen mama veriyorum tekrar uyuyor sonra 3 saat sonra uyanıyor tekrar doyuruyorum daha sonra gece uykusuna kadar 2 - 2,5 saatte bir 90 cc mama veriyorum. Sizler özellikle gece beslenmesini nasıl yapıyorsunuz