beyzzsenturkk_ Melekbebek35 tarak değilde aprillanın bu markete gelen düzleştiricisini öneririm 240 küsüre almıştım bi kaç ay önce öylesine almıştım idareten ama o kadar güzel cıktı ki ısı ayarı yok ama jilet gibi yapıyor
durukusunannesi_ Melekbebek35 benim ki fakir in ama öyle hava üflemelilerden değil önce kurutma istiyor yine. O hem hava üfleyen hem şekillendirenlerden bende istiyorum ama beceremezsem diye almadım hiç
beyzzsenturkk_ Melekbebek35 tarak kullanmadım ama bende merak ediyorum gerci kurutmaya bile vakit bulamıyorum ama olsun😂
PamukPrensesannesii Melekbebek35 Ben fön tarağı kullaniyorum. Smart white , 4 ay oldu alalı şimdilik memnunum. Saçlarım nemliyken yapıyorum
CaninannesiCemre Melekbebek35 Ben 2 sene önce Arzum’un tarak düzleştiricisini aldım.. benim saçım çok gür değildir hani sadece düz durmasıydı amacım Yani bir fön gibi olmuyor tabii uçlar yine biraz gür kalıyor