Arkadaşlar baana bilgi verir msiiniz yeni doğum yaptım 2. Çocugum olsun düzene sokarım dedim zor bir hamilelik geçirdim kızım 1,5 yaşında mamanın kabız yapmasından artık çocugum çok yıpranıyor gündüz kahvaltısını güzel yapıyor meyvesini çorbasını yoğurdunu yediyorum öğünlerinde aptamilide uyumadan önce veriyorum acıktıgı için 9-10 gibi uyuyor sabaha karsı acıkınca saat 7 gibi tekrsr mama istiyor yatıyor benim ne yapmam lazım mamayı kesmem için