Merhaba kızlar, bundan 1 hafta önce bir post açmıştım. Bebegim uyumuyor yemiyor emmiyor 7 aydır bu şekilde ilerliyordu. Artık hayattan ve yaşamaktan soğumuştum (yorgunluktan ve psikolojik olarak bitmiştim). 1 haftadır memleketteyim Rabbime binlerce şükür bebegim burada uyumaya başladı ve çok mutluyum kendime geldim. İstanbuldaki evin ısısını 23-24 derece nem ise %55-60 derecede tutuyorum 3 farklı yatakta denedim ama bebegimin evde uyumama nedeni nedir sizce. Aynı şekilde olur diye evede dönmek istemiyorum.