Benim de çocuğum olmuyordu her şeyi denedim dediği gibi bitkisel şeyler, hacı hoca, tüp bebek… Tüp bebek de tutmadı 7 yılın sonunda kendiliğinden çok şükür oğluşumu kucağıma aldım 🥰 öncelikle gerçekten kafaya takmamak çok önemli. Ben tüp bebekten sonra kendimi işime vermiştim nasılsa olmuyor diye kafamdan çıkarmıştım artık. Ayrıca tüp bebek yaptırırken rahim filmi çekmişlerdi tüplerde yapışıklık var, biz film çekilirken ilaçla açtık demişti doktorum. Rahim filmi çektirmediyse çektirsin mutlaka. Son olarak da reklam gibi olacak ama Instagram’da “mucize doğada” diye bir sayfa var ordan gebelik seti almıştım onu kullandım. Yani onun da faydası oldu mu bilmiyorum ama bütün bu olanlardan sonra elhamdülillah 6 aylık bebeğim kucağımda şuan 🥰 çok uzun oldu kusura bakmayın