Merhabalar,
Kızım 3 aylık ve yaklasi 1 bucuk aydır surkeli hapşırıyor tıkanıyor bazen su gibi burnu akıyor..doktor yeni doğanlarda normal dedi ama sanki alerjik gibi..bebeğinde bu durumu yaşayan varmı ,neler yapılır rahatlatmak için?? Serum fizyolojik yapıyorum çekiyorum temizliyorum ama 1 saat sora aynısı oluyor..