Aklımdakı tek soru bu
Çunku tadımlar gecıkırse besin reddi olabılıyor erken olursada saglık için kotu o yuzden zamanlama konusunda kararsızım bebegım tam bes aylık ırı bebek ve anne sutuyle beslenıyor ben altıncı ay bıtsın oyle baslıcam. Sadece anne sutu alan bebeklerde ılk 180 gun anne sutu verılmesı onerılıyor ama tabı bu ay hafıften tadımlara baslatsammı bılmıyorum. Bır soruda benden olsun ılk neyle baslamayı onerırsınız