Kızlar 3 yasında oğlum 6 ay önce tuvaleti öğrendi, ama son 10 gündür sanki hiç öğrenmemiş gibi hem çiş hem kaka sürekli altına yapıyor. Geceleri kuru kalkıyor gündüzleri hepsini kaçırıyor ben tuvalete tutarsam yapıyor ama tutmazsam anında kaçırıyor. Bunun için ne yapmalıyım ? Doktora gitmelimyim ? İdrar yolu enfeksiyonu oldugunu düşünüyorum bu enfeksiyon kaçırma yaparmı sebebi bu olabilirmi ? Bana yardımcı olurmusubz ?