mrymkrm Buzperisi sütüm çok azaldı maalesef kiwi düşünüyorum araştırdım bugün bayağı kullananlar memnun fiyat olarakta uygun benim için
mrymkrm cnslsfr ben bunlardan sadece bestlak kullanıyorum bol su içiyorum anason rezene kimyon çayı içiyorum lactamil bu aralar sık görmeye başladım burda onu da iyice araştıracagim aslında. Çok teşekkür ederim 😊
Sudeinci- mrymkrm merhaba elektrikli almanız süt arttırmak için daha iyi olur. Ama alsanız bile mutlaka sıcak duş arkasına masaj+elle sağım yapmanızı tavsiye ederim 🤍
Sinemeyra mrymkrm bende yanlış yazmışım bende kivi varda piriz başında beklemek zor oluyo her yerde sağılmıyo kablosuz drahat oluyo
merve171214 mrymkrm ben manuel ile yapamadım acıdı kiwi elektrikli pompa ile sağım yapıyorum ikinci bebeğimde de onu kullanıyorum çok memnunum
mrymkrm drkrd merhaba wee klasik cam biberon kullanıyorum 2 hafta falan oldu sütüm olunca bebeğim güzel emiyor şimdiye kadar sorun olmadı ama bundan sonra olur mu bilemiyorum insallah meme reddi yaşamayız
angelottes drkrd Tommee tippee aldım yavaş akış antikolik ama wee baby istiyor sıpa armut piş ağzıma düş istiyor. İmkan varsa philips avent antikolik ya da tommee tippee antikolik. Cidden yavaş akıyor ki oğlum zorlanıyor süt içerken
angelottes mrymkrm Hortumuna su kaçırmışlardır ben çok memnunum süt üretimi arttı sezaryen oldum hiç sütüm gelmedi iki gün sağım yapa yapa getirdim şimdi düzenli sağıp takviye besinler kullanıyorum yarım saat bir saatte baya süt sağıyorum
Annonimmm mrymkrm biz hastane tipi cihaz kiraladık çok rahat ettim ve mastit de olmadım öyle pahalıda değildi pek
angelottes mrymkrm Sen uygun fiyatlı dedikçe sana giyilebilirleri önermişler ya 😂😂 5 bin diye gördüm giyilebilirleri. O sırada benim emekçi kiwi 500 lira 🫠🫠