Kızlar sütüm var ama azaldı gibi hissediyorum bebeğim emerken çok huzursuz oluyor mama verdiğimde sıkıntısız ağlamadan içiyor. Süt sagma pompasi almak istiyorum ama manuel alsam yeterli olur mu elektrikliler pahalı bilemedim tecrübeli olanlar fikir verebilir mi?