Deryatugay Kızlar bebeğim altı aylık çok huzursuz ateşi çıkıp iniyor, ağlıyor tadı yok ağzından zaman zaman salya akıyor diş olabılır mı ? Virüs falan dıyecem öksürme falan da yok
maras Diş etleri nasıl kabarma var mı bir bakın diş etlerine. Benim bebeğim de ateş 38.5 filan oluyordu diş çıkarma döneminde tabiki huzursuzluk da yapıyordu diş çıkarana kadar. Bazı bebelerin diş etleri şişmeden çıkarıyormuş doktor kontrolünde sorarsınız mutlaka.
Deryatugay maras üç hafta önce bir iki haftaya çıkar demıstı ama hala çıkmadı her buldugunu ağzına götürüyor zaten çıksa da rahatlasak. Calpol veriyor muydunuz
maras Deryatugay ben vermiştim carpol bziim ki geceleri 15 dk da bir kalkardı kafayı yemek üzereyken dişleri patladı uyku düzelmeye başladı. Düşünün yani gece bile çocuğa nasıl huysuzlık yapıyor. Şimdi 4 aylık bebeğim var. Bunda nasıl olucak sabırsızlıkla bekliyoruz dişlerimizi 😅