Roza49 Kuzenim 10 yaşında ve yürürken parmak ucunda yürüyor topuğuna basmıyor soruyoruz ağrıyor mu neden basmıyorsun hayır ağırmıyor böyle yürüyorum ben diyor bu durum normalmi
KaynanaYiyen Roza49 aşko bende de vardı o. Çok severdim bu arada. Özellikle yokuş aşağı. Ama şimdi kızım olunca doğru yürümeyi unuttum sksksksks
prensesannesi130622 Roza49 ortopediye gösterseniz iyi olacak kızım 19 aylik o şekilde yürüyor bazen 2 yaşına kadar normal dedi doktor 2 yaşından sonra devam ederse ortopediye gösterin demişti
endoplazmikretikulumiste Roza49 parmakucu yürüme fiziksel bir sorun yoksa ( ortopedi görmeli ) daha zihinsel nörolojik gibi şüphe edilir örnek ; otizm gibi , günlük rutin ve okul yaşantısında bir sorun yoksa yürüteçlerde buna sebebiyet vermiş olabilir
Roza49 GezginPaNDa başka dikkat çeken bir davranışı yok okulunda başarılı fiziksel hareketleri düzenli
babyaksu Üniversitede arkadaşım parmak ucunda yürürdü ve bölüm birincisi yani bir problem oldugunu düşünmüyorum 🤭