Bebeğim son 1 aydır çok zor kaka yapıyor 2 haftadır da ciddi kabızlık yaşıyor 1 yaşında ıkınıyor ara sıra çıkaramıyor yada çok sert ceviz tanesi gibi çıkarıyor zeytinyağı veriyorum mama içiyor ve ek gıda alıyor mamayı daha fazla içiyor ek gıdayla pek arası yok çözüm söyleyin nolur 🫠