Hanımlar bebeğim 3 ay 24 günlük doğduğu günden beri yarım kundak yapıp portatif beşikte sallıyorum havalar soğuk diye kundak yapmak mantıkli geliyor bana çünkü öyle üstünü istediğim gibi örtebiliyorum ama havalar ısınmaya başladıgi gibi kundağı bırakmam lazım nasıl yapabilirim siz nasıl bıraktırdınız ve kaç aylıktı bebekleriniz bıraktığınızda