Çoğu çocuk emeklemeden yürür. Emekleme bir gelişim basamağı değildir yani. Benim oğlan önce geri geri gitti sonra bıraktı. 13 aylıkken (yürüyor da aynı zamanda) emeklemeye de başladı. Canı isterse emekliyor canı isterse yürüyor. Asla emeklemeyenlee de var korkmayın