Merhaba benim oğlum 1.5 aylık altı gündür kakasını yapmıyordu bu sabah yaptı ama sarı renkli cıvık idi ikinciyi de yaptığında da aynı şekilde sıvı şekilde idi sadece emdirdiyorum anne sütü alıyor ama emmek istemiyor itiyor ve ağlıyor bu durumu yaşayan var mı