Merhabalar kızlar biliyorum çok alakasız ama tecrübelerinize ihtiyacım var çamaşır makinam bozuldu eskisi ariston hotpoint ti çokta memnun değildim ama şuan yenisini alacam koyu renklilerimiz çok fazla oluyor zaten ona göre bi çamaşır makinası almak istiyorum sizin kullanıp memnun kaldığınız marka model nelerdir hangilerini tavsiye edersiniz?