The_paues
6 aya kadar evolvia kullandık daha sonra bebeğim 2 ye geçti ama o markanın 2sini içmek istemedi bende bebelac gold , Aptamil , baby goat denedim bunlar ishal yaptı
Sma aldım hem sevdi hem iyi geldi bu iki mama güzel gerçekten herşeyiyle ben beğenmiştim kilo alımı önemliydi benim için çnkü prematüre bir bebeğim vardı tavsiye ederim inşallah size de iyi
Gelir