Merhaba kızlar . Eşimin doğum günü. Ve ben artık çalışmaya bi anneyim . Öyle kayak tatili , bugalov vs götüremem ama bi yemeğe götüreyim diyorum. Ya da siz eşinize ne yaptınız doğum günü için. ? bi fikir olur bana da? İstanbul’da mekan önerisi de alabilirim 🥰 şimdiden teşekkür ederim