@Gulerrr Iyisi veya kotusu için bir yorum yapamayacağım. Ama kendi kullandigimin olumlu ve olumsuz yanlarini söyleyeyim. 4 baby travel sistem bebek arabasi kullanıyorum. Aparati var birlesip ayrılabiliyor. Cogunlukla iki kisi disari çiktigimiz icin genelde aparati kullanmaya ihtiyaç duymuyorum. Her kapidan da gecis kolay oluyor ayrılabilir olmasi sebebiyle. Tek ciktigimda da aparati takarak denedm herhangi bir sıkıntı yaşamadım. Sürmesi cok kolay tekerlekler kolay hareket ediyor. Hafif ve katlaniyor valiz gibi cekerek tutulacak bölümü var. Fiyat olarak piyasaya gore asiri uygun gelmisti bana. Bunlar olumlu kisimlariydi. Benim gordugum olumsuz kisimlari puseti kaliteli bebek arabalarina kiyasla cok basit kaliyor. Çocuk cok konforlu oturamıyor. Bebek arabası tek yönlü kullanılabiliyor. Puset varken sana dogru yokken karşıya dogru bakiyor. Yani tercihim eğer cok para harcamak isteseydim birlesip ayrilan yuksek fiyatli urunler vardi onlardan tercih ederdim. Arkali onlu olanlar kullanim acisindan ayni konforu sağlayabilir gibi gelmiyor kullanan arkadaslar daha iyi bilir.