Leylamoznur bebekgoktug bide bize doktorumuz demir ilacını verince meyve ver arkasına dedi c vitamini ile emlim sağladığı için demir hemeb yükselir dedi
ebruegehan Şimdi sağlık ocağından geldik 4 ay kontrolü ve aşısına demir ilacını verdi fakat içeriğine güvenmediğim için ve demir ilacının c vitamini ile alımında daha etkili olduğunu bildiğim için bestiron sipariş verdim aç karna sabahları 17 damla vereceğim.
bebekgoktug Gamzeliff neden düşük çıkıupr acaba bizim b12 felan da düşük çıkmış çok değil de anlamadm et felan yedirmeye mi ağırlık versem ki kıymayı öğürüyor nasış vereceğimi şaşırdıö
Aynenkanka bebekgoktug 4-5 kere çektiriyorum kavururken de bastırarak azıcık su ekleyerek kavuruyorum taneli kalmıyor
Usnac1995 nurannnn anladım canım o zaman söylerler sana. Gerçi bana 8. Ayda dediler ozaman verdik tahlil
bebekgoktug alp3413 inşallah canm bizim uykularda son 1 aydır bı sıkıntı var yoksa güzel uyur doktor şimdi ferroyu dene dedi ama içerigine gvenemiyorum
livanurvealpinannesi61 bebekgoktug normal de süt ürünleri ile arası 2 3 saat olmalı demişti doktor en 1 2 saat diğer türlü etki etmiyor muş
bebekgoktug livanurvealpinannesi61 ya Doktor’un yanındn çıktım da devletin demir ilacını kullan dedi hani ocean az geliyo olabilir dedi açıkcası devletin verdiğine de güvenemiyorum içinde şeker gbı pek çok katlı maddesi var
nurannnn bebekgoktug ben bi yurtdışından aldığım ıronorm var onu kullanıyorum bir de devletin verdiği ferrum kullanıyorum. Prof. Bi doktora gidiyorum onu da içirsem olur mu dedim ve hepimiz onunla büyüdük hatta devit de yazdır d vitamini olarak dedi. Yani bir yerde haklı
bebekgoktug nurannnn canım d vitamininin içinde paraben var devletin verdiğinde yani onu hiç kullanmasım kullanmam da hani evet bizlerde öyle büyüdük ama işte ne kadar doğru büyüdük bilemiyorum tabi bu benim fikrim doktorlarda da farklı düşünceler var kimi kullanma diyor kimi kullan demiri araştırcam bi bakalım canım doktorum da bana bıraktı ben ona soruyorum o bana sen bilirsin diyo :)
motherisbackk bebekgoktug ben kızıma bestiron veriyorum 9 aylık demiri falan çok iyi çıktı bestirona geçin isterseniz ocean çoğu kişiye iiyi gelmiyor
bebekgoktug motherisbackk b12 si kaç cıkto canım bizim 107 çıktı doktor iyi dedi ama sistemde verilen değer aralıgından düşük gözüküyor kanı da 11 çıktı gelişimi iyi olduğu için doktor çok bişey demedi