Sedaaliii Merhaba bebeğim 2 aylık sütüm fazla geliyor tazyikli bazen memede tıkanıyor hemen ters çevirip vuruyorum mochi önerir misiniz başa çıkanlar neler yaptı paylaşırsanız sevinirim
durumira23 Sedaaliii sutunuz fazlaysa kesinlikle sağım yapın ama ilk elle sagım yapın süt damarlarindaki rahatlama için sonrasinda pompa ile yapabilirsiniz. Ben malesef sutum kesildiği için emzirenedim emzirme danışmanlığı aldım. Ama kesinlikle sutunuzu gogsunuzde birakmayin sağın dolaba atın
morsevenanne9 Sedaaliii benimde aynı şekildeydi emzirmeden önce el pompasiyla sagdim tazyiki gidene kadar daha sonra emzirdim
Aslaninannesi26 Sedaaliii mochi veya pompa ile sağarsanız sütünüz artar dolayısıyla tazyik artar bebek daha çok tıkanır. Konu ile ilgili emzirme danışmanlığı aldım sadece emzirme öncesi 3-5 dk el ile sağım öneriyorlar