bizde beş aylık olcaz aynı terleme var doktor d vit eksikliğinden olur dedi vitamini değiştirdi dördüncğ ayında ama hala devam terlemesi instagramda bir doktorun videosunda çok normal olduğunu duymuştum vitamini de doğduğundan veri kullandım düzenli ama markadan dolayı bile az etki etmiş olabilir demişti doktor ama baş tutması vs çok iyi bilemedim anlayacağınız bende