Arkadaşlar merhaba. Ağustosta il emriyle eşimin yanına tayin oldum ve ilçe emrine verildim. Bulunduğum ilçede kendi bransimdan açık yok. O yüzden izne ayrilana kadar milli eğitime gittim geldim. Sorum ya da sorunum şu ki iznim bitti başlama yapmam gerek bu hafta. 15 saat toplama derslere gireceğim bu dönem. Ama ben çok endişeliyim. 3.ayina yeni giren bir bebeğim var. Hem okul hem bebek yapabilir miyim sizce? Siz nasıl yaptınız acaba? İçimde korku mu desem endişe mi desem çok garip bir durumdayım. Siz nasıl yaptınız?